shopify site analytics
Welcome Guest [Log In] [Register]

Add Reply
[Tarina] Terppalan Aicacirioituxet
Topic Started: Apr 4 2013, 16:41 (1,623 Views)
Tompsoniitti
Member Avatar
404
Se Lista Niistä Cutca Aicacirioituxet Tuntewat

~ Tompsoniitti
~ Dukitte
~ Azurill
~ Zervy
~ Chico
~ Munchy
~ Avrillie
~ Vinhatuuli
~ Riuku
~ neko
~ Evilman
~ Reni
~ whee
~ team aqua
~ Suurmestari Yobun (?!)

Saatan väsätä stoorin loppuun hahmokuvaukset, niin että niitä voi käydä sieltä lukemassa. Tämä kuitenkin vasta kun saan saagan päätökseen. ^^'

---------------------------------------------------------------------------------------------------

~* Saga Chronicum *~
...eli luettelo saagan osista, mukana linkit niitten alkuihin!
Tarkemmat linkit kuhunkin chapteriin on aina kunkin osan alkupostauksessa.

~ Part 1: Paratiisi uhattuna
~ Part 2: Peevelin pitkä sissiretki
~ Part 3: Uusi uhka

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja saagaan liittyvää fanitaidettahan löytyy tästä postauksesta, jos jotain kiinnostaa. Lisäksi Renikin sai jossain vaiheessa aikaiseksi taiteilla tähän bestselleriin liittyen, diu.
404: Signature not found.
Offline Quote Post Goto Top

Dukitte
Member Avatar
♦ Varjoaan Tyhmempi ♦
Awarded Members
Ensimmäinen vapaaehtoinen tässä, koska miksipäs ei.
Posted Image

Azurill
Member Avatar
Pikselöitynyt päällikkö

Toinen vapaaehtoinen.
Posted Image

Tompsoniitti
Member Avatar
404
Molemmat lisätty listaan.
Ja joo, tein myös sen listan siinä samalla. :'D
Lisää nimiä kehiin, kiitos, ei tätä stooria pienellä hahmokaartilla pyöritetä. :3

Zervy
Member Avatar
(^.^(◠‿◠)^.^)
Awarded Members
Minä myös!
Posted Image

Chico
Member Avatar
#TeamRowlet
Awarded Members
Minutkin voi lisätä :3

Tompsoniitti
Member Avatar
404
Zervy & Chico lisätty.
Jajaja haen vielä lisää porukkaa - jahka kasassa on mukavan kokoinen rimpsu nimiä, alan raapustella koneelleni luonnosta juonesta, ja jossain vaiheessa suollan stooria.

Munchy
Member Avatar
love me *munch*
Tässäkin yksi vapaaehtoinen.

Avri
Member Avatar
...

Minutkin voipi lisäillä.
Posted Image
->UUSIN POSTAUS 7.8.! : Alolan parhaat: Startterit

Vinhatuuli
Member Avatar
Doge
Mieitsi olla wapaaehtoinen.
''Myöhäinen lintu madon nappaa'', vai miten ikinä se nyt ei mennytkään.

Tompsoniitti
Member Avatar
404
Lisätty, lisätty ja lisätty.
Mukaan vaan, ihmiset, ennen kuin ehdin aloittaa juonen suunnittelun. Ei, sitäkään en ole saanut vielä aikaiseksi - teen sen jahka iskee inspis ja on aikaa... :'D

Kurye
Member Avatar
Warmonger
No kyllä miäkin voin tulla mukaan.
Did I eat my drink?

Tompsoniitti
Member Avatar
404
Sanottu ja tehty. ^^

Tompsoniitti
Member Avatar
404
Tuplat koska herätys. Niitti-setä used Wake-up Slap! xD

Elikkäst, tylsyyksissäni oon miettinyt herättäväni joitain stoorejani henkiin (sikäli kun en revi jostain uusia... xD). Tää voisi olla yksi, niin sais tänkin alulle.
Ainoana ongelmana onkin, ettei mulla ole enää käsitystäkään mitä tätä varten joskus suunnittelin... Ja siihen tarvitsen teidän, kanssapostaajieni apua! Heittäkää jotain ideoita juonta varten (mielellään privalla, ettei ihmiset spoilaannu), niin mä pistän tulleista idealäjistä tehosekoittimen kautta tulemaan ehkä joskus jotain.
Lisäksi mainitsisin, että mukaanhan saa vielä tungettua oman nimensäkin.

Tompsoniitti
Member Avatar
404
Wake-Up Slapistä tulikin Double Slap. xD

Kunhan siis vaan ilmottelen, että rupean tässä ehkä jossain vaiheessa kehittelemään stooria. Ja kyllä, tähän ajattelin tehdä jopa juonenkin, tai ainakin isommassa mittakaavassa, sen sijaan että pelkästään improaisin - toki ton ison mittakaavan sisällä olevat pikkudetailit sun muut, sekä mahdolliset randomisti rönsyävät sivujuonet, laitan yleensä varmaan improvisoimalla. Pointti on kuitenkin siinä, että tällä on edes juonen "selkäranka", toisin kuin useimmilla muilla tuotoksillani jotka on lähes poikkeuksetta olleet aina 100% improa.
Alkuun laitan toki listan merkittävimmistä käänteistä, siis eräänlaisen "chapteriluettelon", josta varoitan sen verran että chaptereiden nimet saattaa sisältää spoilereita ja/tai broilereita. Sen jälkeen tulee läjä hahmokuvauspostauksia (joissa niisäkin saattaa ilmetä broilereita), ja sitten jossain vaiheessa alan suoltaa itse tarinaa.
Lisäksi huomauttaisin, että ainakin vielä tässä vaiheessa on halukkaiden saada nimensä mukaan, mun tarinan työstö ei ole alkanut kuin ideatasolla. Myös mahdollisia ideoita itse tarinaa varten saa edelleen esittää, sillä niin saan paremmin tekstiä aikaiseksi kun ei omat ideat välttämättä aina riitä.

Tulevasta stoorista sen verran, että se tulee todennäköisesti olemaan pääpiirteissään enemmän tai vähemmän eeppistä fantasiaa. Myös joitain scifistisiä detaileja saattaa tosin ilmetä, ehkä. Pääpaino on miljöön kannalta kuitenkin fantasiassa, koska eeppiset maisemat > avaruus, imo. xD

1 user reading this topic (1 Guest and 0 Anonymous)
Go to Next Page
« Previous Topic · Taidenurkka · Next Topic »
Add Reply

.