shopify site analytics
Welcome Guest [Log In] [Register]

Add Reply
Foorumin palauteketju
Topic Started: Aug 10 2011, 12:43 (2,534 Views)
Teejii
Member Avatar
Teillä tietämättömillä

Tänne voi kirjoittaa kaikki mielipiteet ja (parannus)ehdotukset koskien foorumia.
"Apinat on sellaisia... Ugh, ugghhg! Sekoitan koko paikan! Ugh! Uhg! Nyt ne suuttu, katson vetoavasti... kaikki anteeksi annettu, ugh!"
Offline Quote Post Goto Top

Genkku
Member Avatar
Kirjoittajien aatelia
- Omien viestien poistaminen mahdolliseksi kaikille. Olisi myös hyvä jos omien aiheiden otsikkoja pystyisi muuttamaan itse.
- Add replyjen ym. tilalle voisi tehdä suomenkieliset nappulat.
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, tienaa kympin tunnissa. | Streamia

Avri
Member Avatar
...

Genkku
Aug 10 2011, 03:57 PM
- Omien viestien poistaminen mahdolliseksi kaikille.

Miksi ihmeessä? Viestejä voi editoida, jos tahtoo muuttaa jotain. Jos poistaminen sallittaisi, voi useisiin ketjuihin tulla typeriä sekavuuksia (mikä on todistettavissa ties kuinka monella foorumilla, kammottavan näköistä).
Posted Image
->UUSIN POSTAUS 7.8.! : Alolan parhaat: Startterit

Suppis
Member Avatar
Tyhmä saa olla muttei tykkimies - Tykkimies Suppis
Avrillie
Aug 10 2011, 07:04 PM
Genkku
Aug 10 2011, 03:57 PM
- Omien viestien poistaminen mahdolliseksi kaikille.

Miksi ihmeessä? Viestejä voi editoida, jos tahtoo muuttaa jotain. Jos poistaminen sallittaisi, voi useisiin ketjuihin tulla typeriä sekavuuksia (mikä on todistettavissa ties kuinka monella foorumilla, kammottavan näköistä).

Jos tulee vahinkotuplapostaus.

Avri
Member Avatar
...

Suppis
Aug 10 2011, 09:28 PM
Jos tulee vahinkotuplapostaus.

No vahinkoja sattuu aika harvoin, eikä ne musta nyt niin vakavia ole, etteikö niitä voisi odottaa moderaattorin poistavan. Hyöty kaikkeen haittaan nähden on aika pieni.
Posted Image
->UUSIN POSTAUS 7.8.! : Alolan parhaat: Startterit

Suppis
Member Avatar
Tyhmä saa olla muttei tykkimies - Tykkimies Suppis
Tuli mieleen, että onko invisionfreen foorumeilla mahdollisuutta laittaa sellainen toiminto kuin katso käyttäjän kaikki viestit (eli siten että jos haluan lukea Zervyn mahtavia sepustuksia, niin voin vain mennä hänen profiiliin painaa linkkiä ja pystyn lukemaan niitä, eikä tarvitsisi selata kaikkia topiceja)

Azurill
Member Avatar
Pikselöitynyt päällikkö

Genkku

- Omien viestien poistaminen mahdolliseksi kaikille. Olisi myös hyvä jos omien aiheiden otsikkoja pystyisi muuttamaan itse.
- Add replyjen ym. tilalle voisi tehdä suomenkieliset nappulat.

Omia viestejä ei pysty poistamaan juuri tuon syyn takia kun Avri kertoi, tulisi turhan sekavia ketjuja. Tuo omien aiheiden otsikoiden muokkaaminen oli kyllä hyvä idea, ja nyt se onnistuu.

Täällä oli joskus suomenkieliset nappulat, mutta Teejiin mielestä näyttivät niin rumilta, että otti ne pois. Ne nyt oli tehtykin niin hutaisten silloin... Voisi kyllä kokeilla joskus uusiksi, mutta paremmin tehtyinä.

Suppis

Tuli mieleen, että onko invisionfreen foorumeilla mahdollisuutta laittaa sellainen toiminto kuin katso käyttäjän kaikki viestit (eli siten että jos haluan lukea Zervyn mahtavia sepustuksia, niin voin vain mennä hänen profiiliin painaa linkkiä ja pystyn lukemaan niitä, eikä tarvitsisi selata kaikkia topiceja)

Ei onnistu, olen etsinyt tuollaista säätöä Admin CP:stä jo iät ja ajat. Yhdessä Invisionin foorumissa oli kyllä tuo mahdollisuus, mutta se oli jossain omalla domainilla, tai jotain.
Posted Image

Tompsoniitti
Member Avatar
404
Foorumin logo oli äsken hetkellisesti tyhjä, taisi tosin olla vain pieni häiriö yhteyksissäni... Jos kuitenkin ilmenee jotain, koitan ilmoittaa...
404: Signature not found.

Tompsoniitti
Member Avatar
404
Noniin, nyt kaikki huutavat minulle tietenkin tuplista... Pahoittelen, mutta ajattelin vain ilmoittaa... Vierailla foorumin kello näyttää tunnin vähemmän. Tarkoituksenmukaistako? Vai onko taas jotain hajanaista asetusten puolella?

Tompsoniitti
Member Avatar
404
Anteeksi tripla, mutta yritin äsken päivittää avan takaisin siihen vanhaan, siis siihen Tompsonitian logoon. Nyt näkyy kuitenkin edelleen tuo vanha. Onko onkelma mahdollista korjata?

Silphy
Kirjoittajien aatelia
Tompsoniitti
Nov 7 2011, 08:24 PM
Anteeksi tripla, mutta yritin äsken päivittää avan takaisin siihen vanhaan, siis siihen Tompsonitian logoon. Nyt näkyy kuitenkin edelleen tuo vanha. Onko onkelma mahdollista korjata?

CTRL + F5, ja nyt näkyy ainakin itselläni ihan oikea avatar (oli aluksi vanha avatar, tosin ihan lytyssä). Selaimesi välimuisti on siis siivoamisen tarpeessa. :p

Tompsoniitti
Member Avatar
404
Kiitos, Silppu! Nysse toimii! Onkssul lippui myyrä? X)

Ja miten se muka nyt jo, kun minä vasta eilen (vai oliko se toissapäivänä?) sen vaihdoin?...

Kim
Member Avatar
Kirjoittajien aatelia
Azurill
Aug 11 2011, 08:41 AM
Suppis

Ei onnistu, olen etsinyt tuollaista säätöä Admin CP:stä jo iät ja ajat. Yhdessä Invisionin foorumissa oli kyllä tuo mahdollisuus, mutta se oli jossain omalla domainilla, tai jotain.

Ootko kokeillut googletella foorumiplugineita? Eikös invisionfreekin tue kuitenkin jonkinnäköisiä tällaisia? Tai ainakin joskus tuki, siitä on ihan hemmetin kauan ko itse invisionin foorumipohjia olen käyttänyt. (Yleensä itsellä käytössä palvelimelle asennettava PhpBB tai SimpleMachines)
Posted Image

Azurill
Member Avatar
Pikselöitynyt päällikkö

Kim

Ootko kokeillut googletella foorumiplugineita? Eikös invisionfreekin tue kuitenkin jonkinnäköisiä tällaisia? Tai ainakin joskus tuki, siitä on ihan hemmetin kauan ko itse invisionin foorumipohjia olen käyttänyt. (Yleensä itsellä käytössä palvelimelle asennettava PhpBB tai SimpleMachines)

Enpä ole, kun en edes ymmärrä noista jutuista oikein mitään ^^'. Tutkailin Admin CP:tä ja siellä on ainakin jokin kumma Domain Manager/Change Domain -osio, missä lukee tällaista:

Quote:

Make sure you have the domain pointed to z3.invisionfree.com using a CNAME record and that it is working. You should wait 24-72 hours after a DNS change before adding the domain here. You can confirm the domain is working when you receive a message saying the domain is not setup for InvisionFree.com yet.
Posted Image

Kim
Member Avatar
Kirjoittajien aatelia
Käsittääkseni tuo on vain foorumitietojen domainilletallentamista varten (backupit jne.)

Voin selvitellä tuota arcade pluginjuttua (mistähän mie ton arcaden kiskaisin) kunhan saan tietokoneen käyttööni jostain.

Azu: Selvitä pois vaan. :)
Posted Image

1 user reading this topic (1 Guest and 0 Anonymous)
Go to Next Page
« Previous Topic · Lähetä kommentti · Next Topic »
Add Reply

.