shopify site analytics
Welcome Guest [Log In] [Register]

Add Reply
Mitä pelailet nyt?; Pokemonia? Mariota? Final Fantasyä?.....
Topic Started: Jul 28 2006, 17:08 (14,354 Views)
Skitty
Unregistered

Eli siis,topicin idea on sama kuin "Mikä nyt soi?"-topicissa,paitsi voitte postata tänne,mitä olette viimeksi pelailleet,ja millä koneella/konsolilla! Omia syitä/mielipiteitä/kommentteja voi myös jättää.Törky/sääntöjen vastaiset jutut voitte jättää pois...Aloitetaan! ;)

Minäpäs pelailin:
-Pokemon Ruby Version,GBA-
Pääsin läpi,jes! :dance
Aloitin alusta,koska halusin Treeckon ja Groudonin kokoelmaani.
Olen aloittanut pelailuni niin,että minulla on
kaikki aloituspoksut ja legsut:Puuttu vain Bulbasaur,ja
Ho-oh Colosseumista!
(Sekä Celebi,Mew ja Deoxys,mutta otan nyt huomioon sellaiset,
jotka voi oikeasti saada ilman mitään ravaamista
Helsinkiin/Amerikkaan! <_< )
Toivottavasti jollakin on ylimääräinen Bulbasaur
(minulla on kaikkia aloittelijoita ylimääräisenä!),
että voisi halutessaan vaihtaa sen Wi-fin aikana minulle.... ;)
Quote Post Goto Top

Grovyle
Member Avatar
~Hylian Nolife~
Itse pelasin viimeksi tuossa aamulla:
Nintendogs -Labrador and Friends

Peli on pikkusiskoni ja pelailin sitä tuossa aamulla. Hyvä peli jossa on hyvä grafiikka. Sain Trainer Pointsit nousemaan sen verran että nyt siinä voi saada kennelistä Saksan paimenkoiran. Ulkoilutin pikkusiskoni koiria ja harjoittelin agilityä. Sain kävelyllä yhtä sun toistra tavaraa mutta maininnan arvoisia ovat:
Viikinki Kypärä (Sopii kultaisen labbiksen päähän kuin valettu <3)
Hyppy naru (Hauska)
Veto köysi (Koirat päihittivät)

Sitten opetin niille temppuja kuten istu ja aivasta. Eipä sitten muuta.
... o-o ...

Pyhä sokerihumala...

...
Offline Quote Post Goto Top

Zervy
Member Avatar
(^.^(◠‿◠)^.^)
Awarded Members
New. Super Mario Bros

Hyvä pelihän tämä, kahdeksannessa maassa (eli viimeisessä) olen tällä hetkellä. Seitsemäs maa tosin kokonaan avaamatta, pitäisi se piakkoin avata.

Off-topicia vaihteeksi: Miksi tässä topicissa pitäisi jättää törkyjutut pois? Eihän sellaisia ole ikinä tällä foorumilla ollutkaan, joku pervopeelospammarifloodijahan voi tulla, mutta sille ei sitten voi mitään.

Skitty

olen pelannut lähes vuoden,minulla on neljä koiraa ja olen jo Dog Tamer eikä vieläkään kysesiä esineitä näy

Tuurilla ne esineet saa. Jotkut saavat ne heti kun lähtevät ensimmäistä kertaa ulos, jotkut ei ikinä. Mitä nyt olen muita keskusteluja lukenut..
Posted Image

Skitty
Unregistered

Zervy
Jul 28 2006, 03:15 PM
Off-topicia vaihteeksi: Miksi tässä topicissa pitäisi jättää törkyjutut pois? Eihän sellaisia ole ikinä tällä foorumilla ollutkaan, joku pervopeelispammarifloodijahan voi tulla, mutta sille ei sitten voi mitään.

Se on sitä valistusta,Zervy hyvä.
Ei koskaan tiedä mitä jotkut n00bit saavat päähänsä... X)
Quote Post Goto Top

Skitty
Unregistered

Grovyle
Jul 28 2006, 03:13 PM
Sain kävelyllä yhtä sun toistra tavaraa mutta maininnan arvoisia ovat:
Viikinki Kypärä (Sopii kultaisen labbiksen päähän kuin valettu <3)
Hyppy naru (Hauska)
Veto köysi (Koirat päihittivät)

OFFTOPIC:Mukava,etää löydät hyviä esineitä!^_^
Koitappa löytää Fireman`s helmet,Promise ring tai Jack Russel book! ;)
Ekasta saa Dalmatilaisen kenneliin,toisesta miljoonan jos myy ja komannesta
Jack Russeleita kenneliin....Onnea vaan etsintään,olen pelannut lähes vuoden,minulla on neljä koiraa ja olen jo Dog Tamer eikä vieläkään kysesiä esineitä näy....-_-U
Quote Post Goto Top

Ninzo
Member Avatar
Uu, ZING!
Jaahas... Tällä hetkellä pelaan Rubyani (Joku jooko vaihtais miulle siihen Latiasin ja Wigglytuffin...) Pitäisi saada keksittyä keino jolla saisin opetettua oikeat hyökkäykset yhdelle Smeargleistani... ja kun yritän saada dustokseja niin ei...kaikista neljästä tai viidestä wurmplesta on tullut silcoon...-_-
FF9 on myös keskeneräisenä kun se pahuksen naapuri on hävittänyt vissiin sen kolmannen levynsä...mrrh... tahtoo päästä tappaan monsuja...!
Dark stone on myös peli jota tahtoisin päästä pelaamaan mutta se ei vain ota onnistuakseen sen asennuksensa kanssa... taidan ruveta sen kanssa taas tappelemaan...
Posted Image

Munchy
Member Avatar
love me *munch*
Tänään tuli pelattua useampaakin peliä, kun oli aamulla niin paljon aikaa/tylsyyttä.

Brain Trainingia aamujumpaksi, Nintendogsia (mikä olikaan versio, argh..) huvikseni (kyllästynyt olen jo tosin, vaikka ihan mukava pelihän se on). Lisäksi pelasin Pokémon Fire Rediä (tuli täytettyä PokéDexiä) ja Sapphirea (sama juttu). Lopuksi vielä Colosseumissa koulutin Pokémonejani 8)

Melo
Member Avatar
Foorumin epävirallinen kiusankappale.
Skitty
Jul 28 2006, 03:08 PM

Helsinkiin/Amerikkaan!
<_< )

Eh,etkö ole kuullut laitteesta "Äksön riplei" 0__o

Mutta palataan topicciin..
Pelasin tossa äskem Kamulta lainaamaani Pokémon Emeraldia.Peli on niin best että khyllä khyllä! Vetäsin tänään ekat kolme salia (helppoa, helppoa *wink*) ja nyt yritän saada mahdollisimman hyvät Jaskin ja Abran :B =)

Jatkan varmaan pelaamista vähän illemmalla *Kääntää subille,Simpsonit!"
lål, mun avassa on joku lelu. =P

Tranformers, FMA ja kokis fani siis. Ja jonkin tasoinen pissis myös... ~Dukitte

Zafiros
Member Avatar
Kirjoittajien aatelia
Star Wars Battlefront 2:sta tuli pelattua viimeksi.Olen suoraan sanottu koukussa tähän peliin.En vain tiedä mikä siinä vetoaa minuun.
No pelattiin Jimin kanssa kaksinpeliä siinä ja yritettiin saada galaxi (tai miten kirjoitetaankaan) hyviksille.No, liian pitkä peli joten ei jaksettu kauaa sitä pelata kun vihollinen siirsi laivansa aina vika paikkaan joten kesti kauan että pääsi johonkin maahan.

Torchic
Kirjoittajien aatelia
Nyt juuri pelaan Sapphirea (heh), pitäisi vetää (jälleen kerran) läpi. ^^'
Kyllä LG ja €merald vielä voittavat.
nyk. whee

Ekowc
Member Avatar
Kirjoittajien aatelia
Viimeksi pelasin PCllä Diablo II:sta, Sorceress:lla tuli mätkittyä demoneja!
From this time forward, my sword shall be with you and your fate shall be with me. Now, our contract is complete. (Saber)

Chico
Member Avatar
#TeamRowlet
Awarded Members
Viime aikoina olen pelaillut aika paljon Mario Kart: Double Dash!!:ia. Eilen tuli pelattua nelinpelinä.

Aloitin myös Emeraldini alusta. Tänään pelasin Rustboro cityyn asti. Roxanne odottaa. Alkupokémoniksi valitsin Treeckon. Aion nyt kokeilla vähän sitä EV- koulutusta. Saattaa mennä ihan harakoille, mutta katsotaan katsotaan...

Skitty
Unregistered

Melo
Jul 28 2006, 05:36 PM
Skitty
Jul 28 2006, 03:08 PM

Helsinkiin/Amerikkaan!
<_< )

Eh,etkö ole kuullut laitteesta "Äksön riplei" 0__o

Olen,mutta en todellakaan käytä sellaisia,
pelini menee vielä sekaisin!O.O
Haluan saada kaikki poksut rehdillä tavalla ja pienen vaiva kautta,
mitä iloa pelaamisesta ja keräilystä sitten on,
jos saat ne käden käänteessä kaikki? <_<
Ja viimeksi pelailin Klonoa:Empire of Dream:siä,
kun olimme matkalla Haminasta kotiinpäin.
Quote Post Goto Top

AoiNeko
Member Avatar
Maskotti
Min pelaa tällä hetkellä pleikkari 1 olevaa Galerians nimistä peli, kukaan kokeillut? Jos on, tulen luultavasti halaamaan Sinua heti kun näen sinut kadulla! Minä itse pidän pelistä kovasti vaikka ei nyt ehkä paras ole (neljänneksi paras ehkä). Mukavaa pelattavaa, vaikka onkin aivan liian lyhyt. >:

Sitten myös pelaan FF7 lävitse uudestaan kuin myös pelaan siis tuota Galerianssia alusta uudelleen. Sitten on vielä Pokemon Silver ja Guild Wars...eli paljon pelattavaa...
R O A R

Azurill
Member Avatar
Pikselöitynyt päällikkö

Pokémon Emeraldia pelailen tällä hetkellä. Tosin olen juuttunut Normanin salille (taas kerran, kuten Sapphiressakin kävi), koska ryhmäni Pokét: Treecko, Azumarill, Taillow, Dustox, Zigzagoon ja Minun eivät oikein siedä normaali-tyypin Pokéja... siksipä tämän hetken tavoitteenani on kouluttaa Machop taistelukone Machokeksi, ja siihen menee pieni ikuisuus :D
Posted Image

1 user reading this topic (1 Guest and 0 Anonymous)
Go to Next Page
« Previous Topic · Pelimesta · Next Topic »
Add Reply

.