shopify site analytics
Welcome Guest [Log In] [Register]

Locked Topic
Pelipper III; Pyhä juttelutopic
Topic Started: May 28 2006, 22:04 (194,782 Views)
KenraaliDarkkis
Kirjoittajien aatelia
Pelipper ensimmäisen takkuavan asenteen takia ja Pelipper II:n lyötyä kaikki Teejiifoorumin ja ensimmäisen Pelipperin postausennätykset laudalta tuli aika aloittaa kolmas, mahtavista mahtavin Pelipper. Uusi spämmitopic, uusi alku, mutta sama meininki jatkuu kuten kahdessa edellisessäkin Pelipperissä. Soditaan, puhutaan kaikesta randomista maan ja taivaan välillä, sekoillaan ja tehdään.. kaikkea?
Pääasia, ettei unohdeta perinteitä. Mitä Teejiifoorumi olisikaan ilman niitä? Noniin, pidemmittä puheitta julistan kolmannen maailmansod.. siis Pelipperin avatuksi! X)

...

Ja lopultakin kunnia oli minun! (vaikka eräs tyyppi meinasikin varastaa sen...)
Offline Goto Top

AoiNeko
Member Avatar
Maskotti
Mahtipontista tekstiä. :D

Ja kyllä, minä haluan olla eka jos nyt onnistun olemaan edes eka! \o/

//Olin mie.
R O A R
Offline Goto Top

Chico
Member Avatar
#TeamRowlet
Awarded Members
Mainiota mainiota. Tuli kyllä vähän haikea olo, kun Pelipper II suljettiin X). Mikäs on III:n eka puheenaihe? Vai aletaanko heti kättelyssä sotimaan?

*rupeaa rakentamaan Pelipper III:seen WobBuffettia*
Offline Goto Top

Ekowc
Member Avatar
Kirjoittajien aatelia
jaahas Spämmi Pelipper Monisiipi III HP palkilla!! Mainiota!

*tekee maahan poteron ja asettuu väijytys asemaan*
From this time forward, my sword shall be with you and your fate shall be with me. Now, our contract is complete. (Saber)
Offline Goto Top

Azurill
Member Avatar
Pikselöitynyt päällikkö

Mitä? Pelipper III? Kyynisen Azun kommentti siitä, että jotenkin Pelipperin pilkkominen vähentää sen byhyy(ttä) ja mahtipontisuutta, kuten joskus ennenkin todettiin... Mutta antaa nyt olla, kun Darkkis kerran tätä niin kovasti toivoi vaikka kuinka kauan, että saisi kunnian aloittaa Pelippaan :D

Kummaa muuten, ettei Darkkis halua moderoida myös "Sallittu kaikille" -osiotakin. Kai se nimittäin kuuluu aidon The Mighty Clone Dictatorin alueeseen myös?

Altsu Pelippöö kakkosesta

Safety dance-ilme Azun signuun/avaan-kampanja pystyyn!

No, no never (Texas Lightningin säestämänä). Sellaista kukaan pysty kauaa katselemaan...

Manene = Mime Jr? Pleäh, miten mielikuvitukseton, vaikka toisaalta voisikin sopia sille. Porygon 2 kuulosti jo pöhlöltä silloin kun kuuli sen ensimmäisen kerran, mutta nykyisin sille ei muuta nimeä voisi kuvitellakaan.

Altaariaa ~[IMG

http://www.geocities.com/totallyfry/nuotti.gif[/IMG] Pelippöö kakkosesta]Ajattelin tehdä oikein kunnon piirustuskierroksen, ja piirtää kaikille aktiivifoorumilaisille näitten fiktiivisten rakastettujen kuvat.

Miten sinä jaksat? O_o
Posted Image
Offline Goto Top

Chico
Member Avatar
#TeamRowlet
Awarded Members
Manene on Mime jr O_O. Jessus, meinasin pudota tuolilta, kun sain tietää tuon. Vaikka olihan joku Mimen tapainen nimi odotettavissa. En kyllä ikinä totu tuohon Mime jr:ään. Manene on paljon parempi nimi :P. Joidenkin Pokémonien nimet on parempia jap. kielisinä. Yritän tässä parasta aikaa opetella kaikkien tunnettujen Pokémonien jap. kieliset nimet ulkoa. Hehe, on mullakin harrastukset. Aika helposti oppii, kun katsoo japaninkielisiä jaksoja ^^.

Niisk, alkoi yhtäkkiä nenä vuotamaan. Olenkohan allerginen Pelipper III:selle... O.o
Offline Goto Top

plaplapla
Member Avatar
Disturbed fucker..
KUNNIA OLI ALUNPERIN MINUN.. :P seuraavan pelipperin haluan minä käynnistää xD

Riktaattori Pelippöö kakkosesta

Inhoketta, Plaplis meinasi varastaa kunniani sillä aikaa, kun olin pelaamassa

Isken silloin kun kukaan ei ole paikalla *muhahhaaa*
Posted Image
SUIGINTOU!! SUIGINTOU!!
Posted ImagePosted Image
Kliks~
Offline Goto Top

Zervy
Member Avatar
(^.^(◠‿◠)^.^)
Awarded Members
Haikea olo, kun legendaarinen Pelipper kakkonen suljettiin, vaikka toimikin vielä moitteetta, ei hidastellut tai mitään... Nyyh nyyh, mutta elämä jatkuu. Tuon onnitteluketjun nastoittaminen rikkoo muuten Pelippereiden pyhyyden, se pitää palauttaa heti takaisin Yleiselle alueelle :D

En keksi tämän juhlallisempaa ensimmäistä postaustani Pelipper III:lle. Onnea vaan Darkkis tästä kunniasta!
Posted Image
Offline Goto Top

Chico
Member Avatar
#TeamRowlet
Awarded Members
Minulle on aivan sama kuka Pelippööt oikein aloittaa xD. Kauhea riita niistäkin tulee... Sovitaanko, että minä aloitan sitten Pelipper X:än? X). Hähähää, joskus kymmenen vuoden päästä. Jos Teejiifoorumi on vielä pystyssä. Tuskinpa on. Teejiifoorumin jäsenet ovat silloin jo muumioituneita.

Latasin uuden palomuurin koneelle, Sygaten nimittäin. Kone ei tykännyt ZoneAlarmista. Mikä palomuuri teillä muuten on? (ja siinähän se eka puheenaihe tulikin, palomuurit. Luoja.)

Offline Goto Top

KenraaliDarkkis
Kirjoittajien aatelia
Azurill
May 29 2006, 05:38 AM
Mutta antaa nyt olla, kun Darkkis kerran tätä niin kovasti toivoi vaikka kuinka kauan, että saisi kunnian aloittaa Pelippaan :D

No, mutta Altsuhan sanoi Pelipper II:ssa, että kolmosen on aika tulla kehiin ja se tuli.

Azu

Kummaa muuten, ettei Darkkis halua moderoida myös "Sallittu kaikille" -osiotakin. Kai se nimittäin kuuluu aidon The Mighty Clone Dictatorin alueeseen myös?

Syynä taitaapi olla se, ettei minua koskaan pistetty sinne, vaikka ilmoitin, että haluan kaikille alueille. O_o' Mitä syrjintää! XD Minä, Darkkis the Mighty Clone Dictator en alennu vajaavaltaisuuteen!! *pitkä huutomerkkijono*

Kunniani varastaja

KUNNIA OLI ALUNPERIN MINUN.. tongue.gif seuraavan pelipperin haluan minä käynnistää xD

Mutta kuten jossain Pelipper II:n nokan uumenissa uhosinkin moneen kertaan, poistin sinun feikki-Pelipperisi ja pidin huolen, ettei kunniaani viedä. Pistän sinulle 100% warnit kunniani viemisen yrittämisestä! X) No ei...

Altsu Pelipper II:sta myös

Ajattelin tehdä oikein kunnon piirustuskierroksen, ja piirtää kaikille aktiivifoorumilaisille näitten fiktiivisten rakastettujen kuvat.

JOO! Piirrä! Se on käsky!

SuurSmurffi

Mikä palomuuri teillä muuten on? (ja siinähän se eka puheenaihe tulikin, palomuurit. Luoja.)

Minulla on palomuuri ja viruksentorjuntaohjelma samassa ohjelmassa itsessään. Minulla on siis Norton Interner Security 2006. Sain lopultakin sen &%R%/&#:n F-Securen poistettua ja jotain parempaa tilalle. X3 Tosin nyt NIS 2006 on alkanut jäädä jumiin kun kone on päällä pitkään. O_o Toivottavasti ei johdu siitä viruksesta, joka kuulemma liikkuu nyt netissä. Se tuhoaa kaikki tärkeät kuva-, video-, ja zip-tiedostot... ja minulla on kone täynnä niitä tiedostoja. En kyllä ole käyttänyt edes mitään ohjelmaa viimeaikoina, mistä kyseisen pöpön olisi voinut saada, mutta mistä sitä tietää?
Offline Goto Top

Silphy
Kirjoittajien aatelia
Huomenta teillekkin. Kohta kouluun mutta..

WHAAT?! Kolmas Pelipper? *Puoliunessa*
Okei, siis.. Täh?

Alttoviulu from Pelipper II

Ajattelin tehdä oikein kunnon piirustuskierroksen, ja piirtää kaikille aktiivifoorumilaisille näitten fiktiivisten rakastettujen kuvat.

Aaww, mikä mainioin idea. Kannatan.

Ärrh, hirveänkauhea koulupäivä odottaa. Nähdään iltapäivällä.

Niin, siitä palomuurista.. eTrust Personal Firewall. Ammattilaistasoa (joka kurja myös estää GIF-animaatioiden toistamisen..)
Offline Goto Top

plaplapla
Member Avatar
Disturbed fucker..
MINÄ ALOITAN SEURAAVAN PELIPPERIN *punaiset silmät ja hullun katse*
Posted Image
SUIGINTOU!! SUIGINTOU!!
Posted ImagePosted Image
Kliks~
Offline Goto Top

Azurill
Member Avatar
Pikselöitynyt päällikkö

Dark Mewtwo
May 29 2006, 06:44 AM
Syynä taitaapi olla se, ettei minua koskaan pistetty sinne, vaikka ilmoitin, että haluan kaikille alueille. O_o' Mitä syrjintää! XD Minä, Darkkis the Mighty Clone Dictator en alennu vajaavaltaisuuteen!! *pitkä huutomerkkijono*

Voin olla (jälleen) Teejiinä Teejiin paikalla, ja lisätä valtaasi. Oikeastaan Torkullekin voisin saman tien säätää samat oikeudet.

Raimo

Mikä palomuuri teillä muuten on?

Norton Personal Firewall, joka lähes jatkuvasti ilmoittelee kaikenmaailman tunkeutumisyrityksistä edelleen. Yhtenäkin päivänä huusi siitä, että jokin ihme Port Scan on skannannut 14 tiedostoa. Täh? Noh, samapa se, kai...

Mahtavaa! Kaikista kokeista ja kursseista tuli päästyä läpi, joten kesäloman voi oikeastaan nyt jo julistaa virallisesti alkaneeksi. Huomenna ei ole koulua, en ainakaan jaksa mennä sinne, koska tänäänkin käytävät kaikuivat tyhjyyttään... ja keskiviikon päättäjäisetkin ovat vasta kymmenen aikoihin, saa siis nukkua pitkään (mitä en kuitenkaan tee).

Yläasteella soitettiinkin aina Suvivirttä kasetilta, koska eihän kukaan mitenkään voinut alentua laulamaan. Aika koomisen näköistä; mankka soi yksinään keskellä lavaa, oppilaat tuijottavat sitä umpitylsistyneinä, opettajien mulkoillessa ja hoilottaessa epätoivoisesti taustalla, yrittäen huonolla menestyksellä saada oppilaita mukaan kuoroonsa xP
Posted Image
Offline Goto Top

plaplapla
Member Avatar
Disturbed fucker..
mulla ei oo mitään palomuuria =D
Posted Image
SUIGINTOU!! SUIGINTOU!!
Posted ImagePosted Image
Kliks~
Offline Goto Top

Zervy
Member Avatar
(^.^(◠‿◠)^.^)
Awarded Members
Altsu

Kaikkien aktiivisten käyttäjien rakastetut? Minä jään ilman xP.

Palomuurista en paliokaan tiedä, taitaapi olla F- Secure, kuten virusturvakin on.

pla

MINÄ ALOITAN SEURAAVAN PELIPPERIN

Pitääkö sitä kokoajan hokea? Tuli ihan ensimmäisellä kerralla selväksi, muttet sinä sitä siltikään aloita. Joku mode tai minä sen tekee. Ja turha sitä vielä miettiä, tämä toimikoot vuoden, ja voi olla, että jotkut aktivist.. aktiiviset ovat jo poistuneet keskuudestamme. Ja jotain asiaa niihin viesteihin, ja aika rasittavan näköistä TÄLLÄINEN KIRJOITUSTYYLI.

Azulla ei näemmä tänään ole koulua, kun täällä koko päivän on notkunut :D Pitäisi muuten sitä lahjaasikin jaksaa väkertää. Eiku ei mtn...

Chico on joku Raimo? Mikäh?
Posted Image
Offline Goto Top

1 user reading this topic (1 Guest and 0 Anonymous)
Go to Next Page
« Previous Topic · Melumesta · Next Topic »
Locked Topic

.