shopify site analytics
Welcome Guest [Log In] [Register]

Locked Topic
Pelipper II; Muodollisuuden vuoksi.
Topic Started: Oct 11 2005, 16:12 (54,109 Views)
Altaria
Member Avatar
Saanen huomauttaa
Tässä tämä Suomenennätys-Pelipperin kakkosversio nyt tulee, vanha lukotettiin sen jatkuvan sekoilun takia. Invisionfreekään ei ole jumala. Ja, jatketaan, lapset hyvät.
Posted Image
Offline Goto Top

Azurill
Member Avatar
Pikselöitynyt päällikkö

Ilon päivä on samalla surun päivä, varsinkin Darkkikselle. Darkkiksen kun piti aloittaa tämä, mutta Altsu ehti ensin (ei sillä kai silti ole väliä).

Briljanttia! Sain olla toka tässä harvinaisuudessa. Ikimuistettavaa!

EDIT: Ohops, ja Darkkis sanoi että JOS vanha Pelipper alkaa takkuilemaan vielä, lukota. Ja lukotin sen ennen kun testattiin... Mjaah, tuskin se siitä olisi korjaantunut, pursuaa nyt jo yli. Ehdinpäs ainakin postata tasan 100 postausta... Tämä uutukainen onkin Pelipper Advanced!
Posted Image
Offline Goto Top

KenraaliDarkkis
Kirjoittajien aatelia
Azurill
Oct 11 2005, 02:14 PM
Ilon päivä on samalla surun päivä, varsinkin Darkkikselle. Darkkiksen kun piti aloittaa tämä, mutta Altsu ehti ensin (ei sillä kai silti ole väliä).

Niin, minun piti aloittaa tämä! *itsetyytyväinen äänensävy* Minä olisin saanut kaiken kunnian. *korostaa "minä"-sanaa siinä*

No, Pelipper II on oleva uusi alku, uusi hieno spämmitopic. Alkuperäistä emme tule unohtamaan, mutta sama vanha, hullu meno tulee jatkumaan tässäkin topicissa.

Azurill: Muuten, pinnataanko Pelipper ykkönen? Se pääsisi kunniapaikalle.

Darkkis: Selvä, tätä kunniaa Altsu ei minulta sitten pöllikään. X)
Edit2: Minulla ei ole kuulemma lupaa pinnata tuota. Yritin, muttei onnistunut. Teepä Teejiille "pienimuotoinen" valitus. Tämä on selvää vääryyttä! *heittäytyy hysteeriseksi* Minä, Darkkis the greatest en voi edes topicia pinnata.
Offline Goto Top

Altaria
Member Avatar
Saanen huomauttaa
Voihan moderaattori täälläkin pinnata topicin. Samalla tavalla kuin lukottaa tai poistaa. Ainakin minä voin... Halleluja!
Posted Image
Offline Goto Top

KenraaliDarkkis
Kirjoittajien aatelia
Altaria
Oct 11 2005, 02:30 PM
Voihan moderaattori täälläkin pinnata topicin. Samalla tavalla kuin lukottaa tai poistaa. Ainakin minä voin... Halleluja!

Mitäh!? Minulle ei ole annettu siihen valtaa! Tämä on niin väärin... *näkee punaista*
Offline Goto Top

Ekowc
Member Avatar
Kirjoittajien aatelia
hah... onpas täällä itsekästä porukkaa kun tappelevat topicin aloituksesta, ei se maailma siihen pääty jos ei yhtä topiccia saa aloittaa.
Musta tuntuu ihan että ei kannata ruksia tuota "Enable email notification of replies?" kohtaa, muuten sähöposti täyttyy Pelipper-II spämmistä!

Jaahas arvataan ensimmäinen aihe... olisiko Stevenin partakarvat?
From this time forward, my sword shall be with you and your fate shall be with me. Now, our contract is complete. (Saber)
Offline Goto Top

Azurill
Member Avatar
Pikselöitynyt päällikkö

Tai sitten Teejii laittoi sen niin, ettei modet voi pinnata, outoa. Täytyykö minun sitten taas olla Teejii Teejiin paikalla? Ilmeisesti... *kirjautuu ulos*
Posted Image
Offline Goto Top

KenraaliDarkkis
Kirjoittajien aatelia
Azurill
Oct 11 2005, 02:33 PM
Täytyykö minun sitten taas olla Teejii Teejiin paikalla?

Tuo oli hyvä, tulee ihan Ahmed Ahne mieleen, josta varmaan sen olet ottanutkin. Onneksi tiedät Teejiin salasanan, varmaan muuten vatvoisin vallan puutetta täällä iät ja ajat. XD

Azurill: Jeps, Ahmedista sen otinkin xD. Ja oikeastaan tiedän kaikki Teejiin salasanat nykyisin. Hitsi, Super Moderator ja vieläpä pystyy sörkkimään itse Adminin valta-aluetta... Mikä ylivalta.

Darkkis: Epäreilua tuo sinun ylivaltasi. XD Hey, *kuiskaa Azun korvaan* kerropa minullekin pari salasanaa niin lahjon sinut. *tietää yrityksen olevan turha, mutta koettaa silti*

Azurill: Teejii sen vallan minulle lahjoitti, ja osaksi tekin kun ehdotitte minua modeksi xD. Enkä voi kertoa niitä salasanojakaan, lahjominen ei onnistu *Darkkis kuiskaa korvaan: jos ei lahjomalla, sitten tohjomalla eli valta tai henki* ^^'

Darkkis: Niin, kuulit kyllä. Eikä kukaan ole todistamassa.. X) *vilkuilee ympärilleen kaivellessaan rikkinäistä moottorisahaansa* Tämä on oleva loppusi... *käynnistää moottorisahan, mutta koska sekin nyt sattuu olemaan "hiukan" huonossa kunnossa, se posahtaa ja Darkkis ampaisee matkoihinsa*

Azurill: *Pyörtyy*... Olet pahempi kuin Bender, vaikka Benderin horoskooppi onkin Härkä xD

Darkkis: No onhan Bender hyvä tyyppi. Kenties häneltä on tullut vaikutteita, tai sitten ei...
Edit2: No, koska tiedät Teejiin salasanan, voitko laittaa minulle ne pinnausjutut ja muut, jos kaikilla muillakin on ne. :blink:

Torkku: Hey! Minäkin olen härkä! *näkee punaista*
Offline Goto Top

Altaria
Member Avatar
Saanen huomauttaa
Aha. Se tietää sen salasanan.

Ja Ekowc, emme ole itsekkäitä, Pelipper on vain meille ylpeys, ja minä ainakin tavallaan vitsailin tuon kanssa. Ja Stevenillä ei ole minkään näköistä partaa, eikä tule koskaan olemaankaan, eikä ole koskaan ollutkaan. Jos tuo oli jotain herjaamista... Niin... *Naputtaa pöytää.*
Posted Image
Offline Goto Top

Azurill
Member Avatar
Pikselöitynyt päällikkö

Ei hetkinen, meikällä on Pin-kohta tuolla valikossa! Ehkä se sitten onnistuu Super Moderaattorilta... Vaikken edes tiennyt tuota, vannon, tähän väliin sopisi se Castlen ns. vahingossa unohtama: "I neglected to mention that the shares I bought from Dr Zoidberg gave me majority control" -sanonta... *lyhistyy*

EDIT: No, nyt se on sitten pinnattu. Täytyy kyllä kysyä Teejiiltä mitä hän meinaa kun modet ei saa pinnata topiceja... Tai sitten saa, Altarian tekstin mukaan. Darkkis on varmaan sitten ainoa jolta on unohdettu laittaa se, taas elämä potkii häntä.

Quote:

Ja Ekowc, emme ole itsekkäitä, Pelipper on vain meille ylpeys, ja minä ainakin tavallaan vitsailin tuon kanssa.

Niinpä, Pelipper on meille ylpeys - se on legenda! Ja meikä joutui tahtomattaankin ottamaan kunnian tuosta pinnaamisesta, kiitos ns. unohdetuille osakkeille...
Posted Image
Offline Goto Top

Altaria
Member Avatar
Saanen huomauttaa
Hahaa xD

Mitä, kyllä minäkin voin Pinnata! Enkä minä ole Super moderator? Ihmettelen syvästi.
Posted Image
Offline Goto Top

Teejii
Member Avatar
Teillä tietämättömillä

Höh... kaikilla modeilla pitäisi olla samat oikeudet. Jos en sitten ole jotain unohtanut ruksailla

Ja Azusein, vastavuoroisesti minä tiedän kaikki sinun salasanasi X). Paitsi tietenkään en koulujuttujen sanoja

"Apinat on sellaisia... Ugh, ugghhg! Sekoitan koko paikan! Ugh! Uhg! Nyt ne suuttu, katson vetoavasti... kaikki anteeksi annettu, ugh!"
Offline Goto Top

Azurill
Member Avatar
Pikselöitynyt päällikkö

Mutta Teejiisein, miten minusta tuntuu, ettet muista edes meikän salasanoja... ellet sitten lunttaisi siitä lapusta xD. Ja mielestäni olen tuon koulujutun salasanankin kertonut, mutta olet varmaan unohtanut sen. Noh, en minäkään sentään IHAN kaikkia salasanojasi muista ulkoa, vain tämän Invisionin, Freebokin, Geon sivutilojesi, sähköpostisi jne...

Vaan kirjoitteletpa tännekin pitkästä aikaa, Teejii (olen paraskin sanomaan, omaan viekkuuni kun en ole vastannut aikoihin). Toivottavasti et koskaan mene tuonne "Steven VS Steve"-topiciin. Vannon, että ihmettelisit juttujani ja muutenkin paikka on aika häslinki *pakenee nyt jo paikalta*... Tosin yllättyisit varmaan tuosta "Lempihahmosi Pokémon-sarjassa" topicistakin, siis eräästä tunnustuksestani...
Posted Image
Offline Goto Top

KenraaliDarkkis
Kirjoittajien aatelia
Teejii
Oct 12 2005, 03:35 AM
Höh... kaikilla modeilla pitäisi olla samat oikeudet. Jos en sitten ole jotain unohtanut ruksailla

Et ilmeisesti ole vieläkään muuttanut niitä asetuksiani? Yritin tuossa testailla Pin ja Unpin-juttujen toimivuutta unpinnaamalla ja pinnaamalla Pelipperin takaisin, mutta ei minulla ole oikeuksia siihenkään. Jos nyt vaikka menisit ja katsoisit, mitä moden ominaisuuksia laitoit muille ja laitat sitten minullekin. Muuten vajaavaltainen Darkkis käskee mahtavan Slowbronsa syömään sinut! X) Azukin taisi joskus saada kuulla tuon "valta tai henki"-jutun. *virn*

Edit: Parasta käskeä Slowbroa jo nyt syömään Teejii, Slowbro reagoi kumminkin vasta iltapäivällä..
Offline Goto Top

Azurill
Member Avatar
Pikselöitynyt päällikkö

Azurill: Okei, Darkkis, jos et enää KOSKAAN uhkaile minua, voin katsoa Admin CP:tä Teejiin puolesta... mutta vain tuolla ehdolla.

Darkkis: Tietysti se käy! Ilman muuta! Lupaan ja vannon, etten enää koskaan, en koskaan uhkaile sinua (ja tuo on siis minun, Azun, kirjoittama, ei aidon Darkkiksen)

No, hyvä juttu sitten. Tarkistan tilanteen... Hmm, mutta asia onkin niin, ettei kukaan modeista pysty pinnaamaan topiceja, en edes minä, kun kaikissa on No-vaihtoehto. Mutta koska olen oikeastaan Teejiin häsläyksen takia niin Moderator kuin Super Moderator, jälkimmäisen takia pystyn pinnaamaan topiceja koska siinä on eri systeemi-säätö *kaikki muut modet käyvät kimppuun, Darkkis ottaa esiin moottorisahansa*. Aaaaagh! Mutta voin kysyä Teejiiltää suostuuko hän laittamaan niin että kaikki voivat pinnata *väistelee sahanteriä ja puukkoja Altarian kuristaessa*!

Hehe, voisin muuten laittaa koko foorumin off-tilaan, jos vain haluaisin, silloin kukaan ei pääsisi tänne *uhkailee taasen tuolla, mikäli moottorisahat eivät lakkaa soimasta*.
Posted Image
Offline Goto Top

1 user reading this topic (1 Guest and 0 Anonymous)
Go to Next Page
« Previous Topic · Melumesta · Next Topic »
Locked Topic

.