Title |
![]() |
|
|
| Welcome to Wartrond. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
| Inntrykk av 6th ed | |
|---|---|
| Topic Started: Jul 3 2012, 09:32 AM (127 Views) | |
| haZe | Jul 3 2012, 09:32 AM Post #1 |
|
CHARGIN MAH LAZAH!!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Så vidt jeg vet har flere boka nå... hvilke inntrykk sitter dere med? Nysgjerrig ![]() |
| |
![]() |
|
| Stainawarjar | Jul 3 2012, 12:55 PM Post #2 |
|
I'm always angry!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Jeg liker 6th edition godt! Virker som om de har fikset mange av problemene i forrige edition, slik som wound allocation "shenanigans". Mulig jeg synes nerfen til kjøretøy er litt vel hard, men skal ikke uttale meg for mye om det før jeg har testet ut noen. Jeg tror denne editionen har fått til at alle hærer ikke på død og liv må være mech da, og det er en bra ting. FAQene er litt mangelfulle, men er jo lov å håpe de blir oppdatert igjen snart. I morgen skal jeg spille mitt første slag i nye editionen, så da får jeg se. |
|
Bring tilbake Squats, hiv ut Tau! "The problem is that a lot of new players come from the "race generation" they want to define their worth by the "skill" they posses in playing a game of toy soldiers." Hærer i noenlunde spillbar stand: Fantasy: Empire Ogre Kingdoms Daemons 40k: Space Marines (Salamanders, 13th company Space Wolves & Blood Angels) Daemons Dark Eldar Dystopian Wars: FSA | |
![]() |
|
| Mdrake | Jul 9 2012, 11:00 AM Post #3 |
|
Big Mek
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Det er shenanigans en kan få til fremdeles, men det er mer plassering og luring sånn. Jeg så alle nobs ( ikke meganobs) er charakters og kan derfor få lookout sir og presition shot. Presition shot er en av mekanismee jeg liker, dwn lar den som skyter velge hvem som tar save. Karakterer og snipers er sorten som har sånt |
![]()
| |
![]() |
|
| « Previous Topic · Regeldiskusjoner · Next Topic » |

![]](http://z1.ifrm.com/static/1/pip_r.png)

4:09 AM May 26